czwartek, 24 października 2013

Time for coffee


Kawka rozpuszczalna z mleczkiem w sam raz na dobry początek dnia. A gdy jeszcze jest coś słodkiego do niej, to już nic więcej mi do szczęścia nie potrzeba ;) Oczywiście wszystko w zdrowych ilościach.
Jedni twierdzą, że dziennie można wypić nawet 5 filiżanek małej czarnej, bo zapobiega to wielu chorobom. Inni zaś mówią o tym, że kawa w nadmiernych ilościach szkodzi zdrowiu. Ja podpiszę się pod tym drugimi. 2 kawki dziennie to moje maksimum, a i to czasami powoduje, że wypłukuje mi się magnez z organizmu i drga mi powieka ;)
Jeżeli właśnie delektujecie się kawką - w filiżance czy kubku, z mlekiem czy bez, z czymś słodkim czy nie - wszystkim życzę smacznego :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny na moim blogu :-) Każdy komentarz dotyczący moich prac jest dla mnie bardzo cenny :-)